SAP Business Network upraszcza współpracę między kupującymi i sprzedającymi. Prowadzi to do zwiększenia efektywności współpracy i większej przejrzystości procesów biznesowych. Według SAP w 2022 roku partnerami sieci Ariba było około 4,4 miliona firm ze 190 krajów. Obsłużyli ponad 195 milionów pozycji katalogowych, zrealizowali 180 milionów transakcji i osiągnęli wolumen obrotu wynoszący prawie 3 miliardy dolarów amerykańskich.
Przetwarzanie transakcji za pośrednictwem SAP Business Network oferuje ogromne korzyści nie tylko dla firmy STIHL, ale również dla Ciebie jako dostawcy. Oto niektóre z korzyści, których możesz oczekiwać dzięki rejestracji w SAP Business Network:
SAP Ariba Supplier Lifecycle and Performance (SLP) jest używany przez firmę STIHL do angażowania, kwalifikowania, segmentowania i zarządzania dostawcami. Zalety rozwiązania SLP:
Dostawcy, którzy już mają relacje biznesowe ze STIHL, będą stopniowo zapraszani do wdrożenia podczas poszczególnych wdrożeń. Nastąpi to za pośrednictwem „Listu powiadamiającego o projekcie” lub po otrzymaniu pierwszego zamówienia w Ariba.
Więcej informacji / Przewodnik dla dostawców (PDF)
SAP Ariba Guided Buying and Spend Management (= SAP Ariba Procurement) upraszcza i przyspiesza proces zaopatrzenia oraz komunikację między firmą STIHL a dostawcami.
Więcej informacji / Przewodniki dla dostawców (PDF)
SAP Business Network Supply Chain Collaboration ułatwia współpracę z dostawcami i automatyzację procesów zaopatrzenia w przypadku zakupów seryjnych.
Więcej informacji / Przewodnik dla dostawców (PDF)
Moduł zaopatrzenia umożliwia firmie STIHL realizację standardowych projektów zaopatrzeniowych i skuteczniejszą identyfikację odpowiedniego dostawcy dla określonych wymagań biznesowych.
Moduł ten pełni funkcję centralnej platformy komunikacji i dokumentacji. Oczekuje się, że zostanie wdrożony pilotażowo w Austrii w lipcu 2024 r.
Więcej informacji / Przewodnik po dostawcach (PDF)
Dostawcy mają możliwość wyboru między bezpłatnym kontem Ariba Standard a płatnym kontem Ariba Enterprise.
Z zespołem pomocy technicznej SAP możesz skontaktować się za pośrednictwem Centrum pomocy SAP.
Więcej informacji o korzystaniu z Centrum pomocy i innych opcjach wsparcia
Nie. Zostanie Ci przypisana jedna subskrypcja obejmująca wszystkie relacje z klientami.
System chmurowy Ariba, do którego ma dostęp firma STIHL, działa głównie na serwerach w Europie. Minimalny okres przechowywania danych opiera się na okresie wymaganym przez prawo niemieckie i można go sprawdzić w SAP TrustCenter. Wszystkie informacje dotyczące bezpieczeństwa danych, centrum danych SAP dla Europy oraz odpowiedzi na często zadawane pytania można znaleźć tutaj.