Firma STIHL jest znana z tego, że w miarę możliwości opracowuje i produkuje własne produkty. Gdy współpracujemy z dostawcami, jakość musi być tak samo dobra, jak gdybyśmy działali sami. Tylko na tej podstawie możemy być pewni, że wspólnie spełnimy wysokie oczekiwania klientów STIHL. Dział zakupów STIHL dokonuje wyboru dostawców. Oprócz wysokich standardów jakościowych, w firmie STIHL stawiamy również na odpowiedzialność społeczną i zrównoważone praktyki biznesowe. Oczekujemy, że również nasi dostawcy będą spełniać wysokie standardy w tych obszarach.
Ten dział zakupów zaopatruje się w pojedyncze części lub zespoły do naszych różnych produktów końcowych. Oferujemy również gotowe do sprzedaży towary, które uzupełniają naszą ofertę produktową, dzięki czemu klienci mogą zaopatrzyć się w to, czego potrzebują, korzystając z naszych produktów. W tym kontekście poszukujemy dostawców o wysokiej wydajności, którzy popierają nasze zaangażowanie na rzecz najwyższej jakości i pomagają nam nieustannie optymalizować nasze portfolio produktów. W firmie STIHL traktujemy naszych dostawców jak partnerów i ważny czynnik sukcesu w łańcuchu wartości.
Ten obszar zakupów zajmuje się nabywaniem zasobów operacyjnych, usług i dóbr inwestycyjnych. Ponadto pełnimy funkcję menedżerów ds. towarów i głównych nabywców w wielu projektach w ramach naszych ogólnoświatowych spółek produkcyjno-sprzedażowych. Ważne jest, abyśmy mieli sprawny proces zaopatrzenia u naszych dostawców. Interesują nas nowe technologie i najnowocześniejsze procesy logistyczne. Ponadto zawsze chętnie przyjmujemy innowacyjne sugestie od naszych dostawców.
W każdym naszym działaniu dążymy do zachowania najwyższej jakości „made by STIHL”. Aby to osiągnąć, potrzebujemy innowacyjnych, dbających o jakość i niezawodnych dostawców, którzy będą z nami ściśle współpracować, budując relacje oparte na zaufaniu. Masz innowacyjne pomysły, które pomogą nam wspólnie iść naprzód? Czy jesteś zainteresowany długoterminową współpracą opartą na partnerstwie? Dowiedz się, jak możesz skutecznie współpracować z ANDREAS STIHL AG & Co. KG i aplikuj na stanowisko dostawcy.
STIHL obsługuje następujące portale służące do komunikacji z naszymi dostawcami i innymi partnerami zewnętrznymi.
W ramach międzynarodowego wprowadzenia SAP S/4HANA i SAP Ariba, STIHL rozpocznie korzystanie z największej na świecie platformy B2B – SAP Ariba Network. Zautomatyzowany, znacznie uproszczony i zdigitalizowany łańcuch dostaw zapewnia długoterminowe korzyści nie tylko dla firmy STIHL, ale również dla Twojej firmy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o SAP Ariba i o tym, jak możesz zostać częścią sieci SAP Ariba jako nasz dostawca, jakich pozytywnych efektów możesz się spodziewać po zmianie dostawcy, a także o tym, jak w przyszłości będzie wyglądał proces składania zamówień. Cieszymy się na kontynuację naszych relacji biznesowych jako partnerzy w Ariba Network, wspólnie patrząc w przyszłość.
SAP Quality Issue Resolution to rozwiązanie, które ułatwia współpracę w rozwiązywaniu problemów między firmą STIHL a dostawcami. Pomaga identyfikować przyczyny problemów, podejmować działania zapobiegające podobnym problemom w przyszłości i dokumentować proces rozwiązywania problemów. Jeśli potrzebujesz dostępu i jeszcze go nie masz, skontaktuj się ze swoją osobą kontaktową ds. jakości STIHL.
Używamy Portalu współpracy STIHL do wymiany poufnych dokumentów i danych z naszymi obecnymi dostawcami. Dostarczamy również aplikacje logistyczne dla wybranych dostawców.
Nasze Warunki Zakupu i Więcej Informacji na temat Współpracy z Firmą STIHL Znajdziesz w Strefie Plików do Pobrania.