Waiblingen, 3 maja 2018 r. | Komunikat prasowy firmy
Podczas wizyty w Waiblingen amerykańskim dystrybutorom zaprezentowano ważne innowacje produktowe marki STIHL.
Grupa STIHL generuje około 30 procent swoich przychodów w USA. Tradycyjnie najważniejszy rynek zbytu dla firmy STIHL, na którym w ostatnim czasie gwałtownie wzrosła sprzedaż produktów akumulatorowych: W ciągu zaledwie 15 miesięcy udział w rynku narzędzi akumulatorowych STIHL w USA wzrósł dziesięciokrotnie. W tym okresie znacząco poszerzono także portfolio produktów – z jednej linii produktów bezprzewodowych do trzech.
STIHL jest obecny w Stanach Zjednoczonych od 1974 roku i posiada własną spółkę produkcyjno-sprzedażową STIHL Inc. z siedzibą w Virginia Beach. Rynek amerykański obsługiwany jest przez sześciu własnych dystrybutorów oraz pięciu niezależnych – partnerów, z którymi STIHL od wielu lat z powodzeniem współpracuje, budując relacje oparte na zaufaniu. Niemiecka spółka macierzysta zaprosiła dystrybutorów do Waiblingen pod koniec kwietnia, aby omówić strategię dla rynku amerykańskiego.
„Nasi partnerzy i klienci w USA mogą być pewni, że STIHL pozostanie firmą rodzinną – opartą na wartościach lojalności, uczciwości, długoterminowej perspektywie i oczywiście zaangażowaniu w najwyższą jakość” – powiedział dr. Nikolas Stihl, przewodniczący rady doradczej i rady nadzorczej STIHL, na spotkaniu.
Norbert Pick, członek zarządu STIHL ds. marketingu i sprzedaży, wyjaśnił: „Stawiamy niezwykle wysokie standardy we wszystkim, co robimy, i precyzyjnie dostosowujemy nasze produkty do wymagań klientów. Efektem tego jest fakt, że odnosimy sukcesy od ponad 90 lat, w ciągle zmieniającym się otoczeniu”.
Bjoern Fischer, dyrektor zarządzający STIHL Inc., podkreślił, że sprzedaż produktów STIHL w USA wzrosła ponad dwukrotnie w ciągu ostatnich dziesięciu lat. „Widzę ogromny potencjał dla naszego rynku w obszarze produktów akumulatorowych – zwłaszcza że możemy zaoferować naszym klientom szeroką i atrakcyjną gamę produktów STIHL za pośrednictwem naszej rozległej sieci sprzedaży liczącej 9000 dealerów” – powiedział Fischer, dodając: „W przyszłości większy nacisk zostanie położony również na produkty i usługi cyfrowe”.