STIHL zatrudnia ludzi na całym świecie, a firma czuje się jak u siebie na rynkach globalnych. Ważne jest zatem, abyśmy ucieleśniali wartości, które łączą nas ponad granicami państwowymi i które kierują naszymi działaniami. W końcu tylko ci, którzy nieustannie rozwijają się i dostosowują swoją firmę do trwałych zasad i wiążących wytycznych, mogą osiągnąć trwały sukces. Jako firma rodzinna jesteśmy tego pewni. Podejście to znajduje odzwierciedlenie w naszej kulturze korporacyjnej i wartościach. Nasze wartości rozwijają się wraz z firmą i każdego dnia są wcielane w życie na nowe sposoby i rozwijane.
Chcemy nieustannie zadziwiać naszych klientów wyjątkową jakością naszych elektronarzędzi i usług. Nasz cel: Ludzie, którzy kupują produkty STIHL, powinni być nie tylko zadowoleni, ale i zachwyceni marką STIHL. Współpracując z naszymi dealerami budujemy trwałe relacje z klientami. Nasze działania mają na celu stworzenie bliskiej, osobistej i emocjonalnej więzi pomiędzy naszymi klientami końcowymi a marką. Jakość każdego elektronarzędzia zależy od jego serwisowania. Dlatego oferujemy kompleksowe i wyjątkowe rozwiązania serwisowe dla rynku poprzez naszą sieć dealerów.
Globalne rynki oferują potencjał wzrostu, ale także przestrzeń dla większej konkurencji. Oba modele wymagają od marki STIHL dużej zwinności. Chcemy być wiodącą marką na świecie w naszej branży i dalej rozwijać naszą pozycję na rynku globalnym. W tym celu tworzymy globalne standardy i synergie na wszystkich etapach tworzenia wartości, jednocześnie pozostając blisko lokalnych potrzeb naszych rynków. Nasza globalna sieć sprzedaży i międzynarodowa sieć produkcyjna stanowią podstawę dalszych sukcesów marki STIHL. Prowadzimy zrównoważoną politykę lokalizacyjną i produkujemy zgodnie z najwyższymi standardami produkcji i jakości na całym świecie.
Jako firma rodzinna, w STIHL uważamy, że ponosimy szczególną odpowiedzialność za ludzi i przyrodę. Jedną z naszych podstawowych zasad jest dbałość o przestrzeganie najwyższych standardów bezpieczeństwa pracy i produktów, jak również przestrzeganie Deklaracji Zasad Poszanowania Praw Człowieka i Środowiska. Szanujemy zasoby naturalne, stosując wydajne i zrównoważone procesy i produkty. Utrzymujemy długoterminowe i partnerskie relacje z dealerami, dostawcami i partnerami biznesowymi. Wszystkie nasze działania opierają się na podstawowych wartościach uczciwości, praworządności i rzetelności. Opowiadamy się za otwartą i opartą na zaufaniu kulturą korporacyjną oraz promujemy przedsiębiorcze myślenie i niezależne działania – zbudowane na wiążącym fundamencie Kodeksu postępowania STIHL. Kodeks postępowania podsumowuje najważniejsze zasady firmy. Aby nam służyć pomocą – i wskazać uczciwe i odpowiedzialne działania w interesie firmy. Każdego dnia.
Chcemy wyznaczać standardy w obszarach technologii i innowacji. Dlatego też stawiamy na rozwój innowacyjnych produktów i usług. Naszą siłą napędową jest silna kultura innowacyjności, która wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, procesy i wiedzę rynkową we wszystkich obszarach działalności firmy. Jeśli chodzi o wykorzystanie technologii cyfrowych, chcemy być liderem pod względem oferowanych przez nas elektronarzędzi, usług i kontaktów z klientami, a także wykorzystywać nowe modele biznesowe i potencjał sprzedaży. To samo dotyczy cyfrowej sieci łączącej ludzi, maszyny i produkty.
STIHL jest synonimem najwyższej jakości dziś i w przyszłości. Podejście to stanowi podstawę sukcesu rynkowego i rentownego wzrostu oraz zapewnia długoterminową niezależność naszej firmy. Wymaga również silnego zorientowania na wyniki w całym łańcuchu wartości. Zapewniając optymalne warunki i działając na zasadzie partnerstwa, umożliwiamy naszym pracownikom osiągnięcie pełnego potencjału, aby mogli wywiązać się z obietnic jakości składanych klientom w każdym dziale. Jako atrakcyjny pracodawca znajdujemy i promujemy talenty.
Kodeks postępowania firmy STIHL stanowi część otwartej i opartej na zaufaniu kultury korporacyjnej, która promuje przedsiębiorcze myślenie i niezależne działanie. Opisuje on, w jaki sposób pracownicy firmy STIHL powinni postępować prawidłowo i uczciwie zarówno w relacjach ze sobą nawzajem, jak i z partnerami biznesowymi i klientami. Kodeks Postępowania STIHL, będący wyrazem naszej tożsamości, stanowi wiążącą podstawę naszych działań i wyraża przekonania oraz podstawowe wartości, którymi kierujemy się wszyscy, nawet w trudnych codziennych sytuacjach – i które wspierają nas w działaniu jako rzetelna i legalna firma na całym świecie.
Wszelkie naruszenia niniejszego Kodeksu Postępowania lub obowiązującego prawa przez firmę STIHL można zgłaszać do naszego Działu Zgodności, wysyłając wiadomość e-mail na adres compliance@STIHL.de lub za pośrednictwem systemu zgłaszania nieprawidłowości.